Sony SMP-U10 0 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SMP-U10 0 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Lucafillekes 01-10-2010
Geschreven voor: Sony SMP-U10 0 GB

Deze speler een paar dagen geleden in de aanbieding voor 35,- gekocht, en tot nu toe zeer tevreden. Het installeren is erg simpel alleen een kwestie van kabeltje in speler en kabeltje in de TV. Bedieningsgemak is redelijk dat hadden ze bij sony wel iets mooier mogen maken.
Koop bij deze speler gelijk een HDMI kabel! kwaliteit gaat hier erg van omhoog.
Al met al erg tevreden vooral voor deze prijs had ik eigenlijk niet veel verwacht.

Enige minpuntje wat ik kan vinden is dat die af en toe een beetje traag reageert.

kzie 19-09-2010
Geschreven voor: Sony SMP-U10 0 GB

Heb hem gekocht via internet en bij levering blijkt een papiertje toegevoegd los bij het manual.

Daar staat op dat deze speler alleen geschikt is voor andere sony apparatuur.

Staat niet in de manuals. Als je dus geen sony schijven hebt, werkt hij niet en moet je andere schijven aanschaffen.

Is naar mijn smaak erg beperkt en zelfs misleiding te noemen van de fabrikant.

Daarom is de bediening en de mogelijkheden uiterst beperkt te noemen.

Henri_71 15-08-2010
Geschreven voor: Sony SMP-U10 0 GB

Ruime tijd in bezit en bevalt nog steeds uitstekend. ook handig op vakantie, neemt niet veel plek in en toch filmpjes kijken.
Instalatie is inpluggen en klaar. Mogelijkheden zijn voldoende, maar ik kan niet een geschikt beeldformaat krijgen, of de zwarte banden en omheen, of een ietwat misvormd beeld. Ligt ook aan mijn tv die niet trapsgewijs kan zoomen.
Als je een sony tv hebt werkt de sync via hdmi en is de bediening eenvoudig. Voor muziek minder geschikt je moet echt door alle folders heen en je kan niet zoeken op artiestennaamm bv. Maar erg tevreden en doet wat ik er van verwachtte, afspelen van videobestanden.

david2006 15-05-2010
Geschreven voor: Sony SMP-U10 0 GB

Geweldig apparaat. Installatie is 'peanuts'en kwaliteit van het beeld is uitstekend. Erg logisch in elkaar gezet. Ik heb mijn dvd-speler eruit gegooid. Films downloaden, in een usb-stick/ extern hardschijf zetten, deze bij de usb-aansluiting koppelen en spelen maar.

robertsmit2 12-03-2010
Geschreven voor: Sony SMP-U10 0 GB

Ideaal alternatief voor converteren van video en branden van CDs en DVDs; je zet de WMA/MP3 of AVI bestanden gewoon op een USB stick en de media player speelt ze keurig af.

Installatie is echt een fluitje van een cent; met de bijgeleverde kabel kun je binnen een minuut kijken. Als je de TV aansluit met HDMI kun je de bijgeleverde kabel gebruiken om 'm aan je audio set te koppelen.

Het formaat is geweldig klein! De afstandsbediening is bijna nog groter!

Ik heb nog wel 2 vraagjes bij sony uitgezet, namelijk hoe je 720P resolutie kunt krijgen (1280*720) want daar geeft ie een foutmelding op. En hoe de bravia sync werkt met de sony tv is ook niet helder.

Voor het geld is het een geweldig eenvoudig en klein apparaatje, als je niet teveel waarde hecht aan resolutie.

stefanvs 04-02-2010
Geschreven voor: Sony SMP-U10 0 GB

toestel een paar dagen in gebruik.werkt echt perfect.
zeker voor films.de zwarte kleuren op tv komen veel beter over dan op een gebrande dvd.zeker een aanrader voor wie veel films kijkt.gedaan met dat branden op dvd.dit is veel beter.